Waarom kiezen voor MailBlue?

Je hebt er vast wel al eens iemand over horen praten, of je hebt mijn teksten gelezen. Wat maakt MailBlue nou zo populair?

Voor ieder wat wils

Al vele systemen heb ik uitgeprobeerd en dat zijn er heel wat. Waarom is er zoveel keus? Nou, iedereen heeft een ander doel met zijn/haar marketing.

E-mailmarketing is een onderdeel hiervan. Ondernemers die hun plannen voor de toekomst helder hebben en weten wat ze willen gaan doen, investeren hierin. Ondernemers die net starten kiezen liever voor een gratis programma. Alles is goed. MailChimp werkt prima, MailerLite is fijn om mee te werken AutoRespond kan een hoop. Allemaal goede programma’s.

Als resultaat van het werken met verschillende programma’s, is er één programma dat mijn hart heeft gestolen.

Middelen om je doel te bereiken

Weet wel dat systemen, tools zijn die ondersteunend zijn aan jouw visie en doel. Wil je gewoon maandelijks je klanten kunnen mailen en op de hoogte willen houden, dan is een gratis programma helemaal niet verkeerd. Wil je wat complexere funnels bouwen… dan doe je er goed aan om te investeren in een programma dat dit aankan.

MailBlue, het zusje/broertje van Active Campaign.

Dankzij Youri Meuleman en Dennis hebben wij dit systeem volledig in het Nederlands. Je kunt hierom al blij zijn met het systeem (hoewel je Active Campaign ook in het Nederlands kunt zetten hoor). Wist je dat er ook een supportdesk is die je mag complimenteren! Volledige Nederlandstalige ondersteuning bij al je ongemakken omtrent de inrichting van MailBlue. Ze kijken zo met je mee, lossen de meeste problemen op en de communicatie is fijn. 

Waarom MailBlue?

  • Het systeem heeft en overzichtelijk dashboard.
  • Je ziet direct hoeveel contacten er actief zijn,
  • wat de laatste gebeurtenissen zijn in realtime,
  • welke campagne als laatste er uit is gegaan
  • en de laatst behandelde automation.
  • De automations zijn volledig visueel en
  • door de handige pijltjes en kleurtjes erg overzichtelijk.

Maar bovenal ook erg gemakkelijk voor de complexere strategieën. Bonus, het is goed te koppelen met programma’s van derde partijen.

Persoonlijke benadering?

Ja, zeker!!

Het systeem kent vele mogelijkheden om je klanten persoonlijk te benaderen. Hoewel dit natuurlijk ook valt of staat bij jouw inbreng en strategie. 

En, had ik de Nederlandse Suppordesk al vermeld? Misschien dat ik de persoon aan de andere kant van de lijn mag vernoemen, ik zal het haar eens vragen. Want hoe fijn is het, als je met iemand naar je automation kan kijken om te zien waar de fout zit.

 

Marketing kan overweldigend zijn. Het goede nieuws is, je hebt opties!

Email Marketing Systeem

MailBlue, de Nederlandse Acitve Campaign en uitermate geschikt voor e-mailmarketing anno 2020

Lees meer

MailBlue is een betaald systeem. Je krijgt wel de eerste 14 dagen gratis. Ik weet zeker dat je niet meer zonder wilt!

Het lite abonnement is geschikt om mee te starten.

Kijk op de website van MailBlue voor meer informatie.

Webinar systeem koppelen

Geef webinars met WebinarGeek en blijf in contact met je kijkers en zelfs niet-kijkers

Lees meer

Website Development

Integreer je formulieren uit je e-mailmarketingsysteem op je website en laat je lijst met klanten groeien!

Lees meer

Integreer de gemaakte formulieren in MailBlue naar je website in een handomdraai. De mensen komen direct op de goede lijst terecht of krijgen een ‘tag’ mee om zo bepaalde mailing te ontvangen.

Zo heb je niet allerlei plug-ins nodig op je website die je moet koppelen. MailBlue heeft zijn eigen plugins. Maar werkt ook goed met Zapier.

En de nieuwere versie thema’s hebben allemaal de mogelijkheid om via een API verbinding te communiceren met jouw e-mailmarketingprogramma. Super handig, want zo integreer je de systemen met elkaar, waardoor je de stroom van (potentiële) klanten in de gaten kunt houden. (Samen met WP fusion, maak je de klantenreis nóg inzichtelijker)

Facebook Adverteren

Laat je advertenties voor je werken en bereik je doelgroep via doeltreffende mailing

Lees meer

Let’s Get Started

Klaar om echt het verschil te maken? Laten we dit samen aanpakken!