
KLIK pakketten
zet mijn talenten in om jou te ondersteunen
E-mailmarketing Automatisering uitbesteden
Voordelen van pakketten
- vaste prijzen
- altijd inzicht
- duidelijke afspraken
- extra werkzaamheden mogelijk
Voordelen van uitbesteden
- niet zelf het wiel uitvinden
- geen uitzoekwerk = tijdverlies
- zelf werken aan de inhoud
- een expert als sidekick
Wat kun je verwachten
Ieder zijn eigen talent.
Mijn technische kennis klikt met jouw inspiratie
Het inrichten van jouw nieuwe MailBlue of Active Campaign account wordt voor je gedaan. Als het nodig is maak ik een nieuwe lijst aan en maak de formulieren waarop mensen kunnen inschrijven. Jouw huisstijl of jouw visie breng ik over in de formulieren en in het template voor de e-mails. Zodat alle mailtjes dezelfde, herkenbare, lay-out krijgen. De aangeleverde content word in de mailflow gezet en door de opvolgingen er aan te geven, krijgt iedereen de goede mail op het goede moment. Voordat alles ‘live’ gaat, wordt er uitgebreid getest. Zo weet je zeker dat bij livegang alles vlekkeloos verloopt.

Opvolgmailtjes helemaal geautomatiseerd en toch persoonlijk

Vaste prijsafspraak per opdracht / project

Volledig getest voor dat je 'live' gaat

Jij laat los en ik bijt vast

KLIK pakket Basis
Voor als je startend bent met e-mailmarketing. Je hebt iemand nodig die de instellingen goed zet in het systeem en daarna de inrichting verzorgt. Maar ook ontvang je graag professionele ondersteuning om de content en strategie in de gaten te houden. Dit pakket is ook aan te raden als je overstapt naar MailBlue/Active Campaign.

KLIK pakket
Voor als je al een systeem hebt. Je hebt bijvoorbeeld een nieuwe weggever, waar ook een nieuwe funnel bij hoort. De nodige instellingen in het systeem zijn al gedaan. Je hebt iemand nodig die de inrichting verzorgt. Maar ook ontvang je graag professionele ondersteuning om de content en strategie in de gaten te houden.

Extra KLIK
Voor als je nieuwe koppelingen wilt maken (Zapier, Webhook, socials), toevoegen van extra mailing of andere aanpassingen wilt maken in je bestaande account.
Content is (bijna) klaar?
Alleen nog automatiseren?
Hoe zou het voor je zijn als jij je daar niet druk over hoeft te maken? Als jij alleen je content en strategie hoeft aan te leveren en het voor je in een systeem gezet wordt?
Voor uitbesteden van je e-mailmarketing automatisering ben je aan het goede adres.

Je hebt al een marketingstrategie

Je bent niet bang te investeren

Je staat open voor advies

Je zoekt een gelijkwaardige side kick
Hi, ik ben Patricia
Mijn passies en talenten liggen bij het installeren en inrichten van E-mailmarketingsystemen zoals MailBlue en Active Campaign. Maar ook AutoRespond, MailChimp, MailerLite zijn geen onbekenden van mij.
De verschillende KLIK pakketten
KLIK pakket Basis
Voor als je startend bent met e-mailmarketing. Je hebt iemand nodig die de instellingen goed zet in het systeem en daarna de inrichting verzorgt. Maar ook ontvang je graag professionele ondersteuning om de content en strategie in de gaten te houden. Dit pakket is ook aan te raden als je overstapt naar MailBlue/Active Campaign.
Meer details
Wat zit er in het KLIK basispakket
- 60 minuten strategiegesprek
- Inrichten MB/AC
- 1 huisstijl template
- nieuwe mailinglijst
- 1 inschrijfformulier
- koppeling van inschrijfformulier aan lijst
- Content plaatsen in funnel (max. 8 mails)
- Automatisering opstellen: trigger, mail, tags, melding
- Koppeling met website / salespage
- Koppeling met socials
- Gratis tutorial voor het versturen van je eerste campagne
KLIK pakket
Voor als je al een systeem hebt. Je hebt bijvoorbeeld een nieuwe weggever, waar ook een nieuwe funnel bij hoort. De nodige instellingen in het systeem zijn al gedaan. Je hebt iemand nodig die de inrichting verzorgt. Maar ook ontvang je graag professionele ondersteuning om de content en strategie in de gaten te houden.
Meer details
Wat zit er in het KLIK pakket
- 30 minuten strategiegesprek
- Check inrichting MB/AC
- 1 huisstijl template
- nieuwe mailinglijst
- max. 2 inschrijfformulieren
- koppeling van inschrijfformulieren aan lijsten
- Content plaatsen in funnel (max. 10 mails)
- Automatisering opstellen: trigger, mail, tags, melding, als/dan, ABtest
- Aanleveren codes voor webbouwer of koppeling met website
Extra KLIK pakket
Voor als je nieuwe koppelingen wilt maken (Zapier, Webhook, socials), toevoegen van extra mailing of andere aanpassingen wilt maken in je bestaande account.
Meer details
Wat zit er in het KLIK extra pakket
- 30 minuten strategiegesprek
- Check inrichting van je systeem
- Aanpassingen huisstijl template
- Doorvoeren van aanpassingen in de bestaande mailings (max. 8 mails, of in overleg)
- Nieuwe koppelingen met andere systemen
E-mailmarketing ‘go to’

MailBlue
Vind je klik. Zet je doelen. Investeer. Neem je resultaat.
Wat gaat het jou opleveren?
- Geen geklooi met techniek die je niet onder de knie hebt
- Een volledig geautomatiseerde funnel
- Koppeling met je landingspagina op je website, webinar of FB live
- Intergratie met je CRM systeem (als van toepassing)
- Leads, prospects en klanten
Veelgestelde vragen over pakketten
Is een pakket duurder?
Nee, juist niet. Een pakket is een inschatting van het aantal uren dat er nodig is om een opdracht af te maken. Soms duurt het werk iets langer, maar je betaald dan niet meer.
Worden er meer uren berekend, dan dat er daadwerkelijk nodig zijn voor de opdracht?
De pakketten zijn gericht op een indicatie van het aantal uren die er nodig zijn. Ingecalculeerd zijn ook een aantal revisies, telefoongesprekken en testrondes. Het klaarzetten van een mail in een bestaand tempate gaat sneller dan wanneer het template nog gebouwd moet worden. Maar 8 mails in het template zetten, gaat bij iedereen net zo snel.
Ervaring leert, dat zelfs bij het compleet aanleveren van content er nog steeds veranderingen plaatsvinden. En die dingen kosten gewoon tijd.
Zolang er geen aanpassingen worden gedaan aan de bestaande opdracht, komen er geen verborgen kosten bij.
Wanneer is het een aanpassing van de opdracht?
Onder een aanpassing van de opdracht wordt verstaan dat er meer taken bijkomen dan vooraf is afgesproken. Taken die er voor zorgen dat er een nieuwe automatisering, nieuwe templates of extra formulieren gemaakt moeten worden. Stel, er is afgesproken om de hele funnel om één e-book + één training te laten draaien en je besluit toch een derde weggever te willen toevoegen. Dan is de derde weggever een aanpassing op de opdracht. Deze uren worden dan apart bijgehouden en gefactureerd.
Zijn er nog meer mogelijkheden?
Heb je een hele specifieke opdracht, die niet onder één van de pakketten valt? Leuk, dat is een uitdaging. Neem dan contact op, zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden.
Wat is Plutio?
Plutio is een planningstool waarin we taken en afspraken kunnen centreren. Er kan afgesproken worden om alleen via de tool te communiceren, zodat er geen wirwar van communicatiekanalen ontstaan. In de tool kun je zien hoe ver het project is en kan je reageren voor feedback. Zo werk je samen aan een snelle communicatie, maar op één overzichtelijke plek.
Hoe ik werk
Open en eerlijk. We bespreken in het klikgesprek welk pakket het beste bij jouw wensen past. Ik stel een overeenkomst op waarin onze afspraken staan. Na ondertekening gaan we van start. Je ontvangt een brief met alle praktische informatie over bijv. mijn bereikbaarheid, delen van bestanden of gegevens en je krijgt evt. toegang tot mijn Plutio. In ons strategiegesprek bespreken we de funnel en wat daar bij komt kijken. Zodra ik genoeg informatie heb om te starten, ga ik aan de slag.
