Hebben wij die klik?
Laat een bericht achter via het formulier of via Whatsapp (alleen via mobiel beschikbaar)

Ik wil weten of wij die Klik hebben
Veel gevraagd
Hoe snel krijg ik antwoord
Doorgaans reageer ik binnen 24 uur. Mocht ik afwezig zijn of op locatie werken, dan zal ik je dat laten weten wanneer ik je bericht beantwoord. In het weekend en op feestdagen worden mailtjes beantwoord op de eerstvolgende werkdag.
Moet ik mijn telefoonnummer geven?
Nee, dit is niet verplicht. Wil je graag dat er gebeld wordt? Geef dan in je bericht ook een tijd aan waarop dit het beste kan.
Wat zijn de tarieven
Er wordt gewerkt met basistarieven. Maar elke opdracht is vaak erg specifiek en over het algemeen redelijk maatwerk. Neem via het formulier contact op, of bel. Dan kunnen wij samen kijken wat jij nodig hebt en wel pakket daarbij hoort.
Waarom zou ik met jou samenwerken?
Jij wilt geen tijd kwijt zijn aan technisch geneuzel. Je hebt je mailflow en die wil je gewoon ingericht hebben. De tijd je die daar niet aan hoeft te besteden, houd je over om aan je content te werken of je eigen klanten aandacht te geven. En waarom ik? Dat merk je pas bij een Business Klik.

Patricia Martherus
E-mailmarketing, Marketing Automatisering & Strateeg. Technisch Online Professional
Dahliastraat 84
3333 GK Zwijndrecht
06-12658030
KvK: 69604606
Werktijden wisselen per week, i.v.m kinderen thuis.
Even weken:
ma t/m do: 0.900 - 13.30 Mail wordt waar kan z.s.m. beantwoord.
Oneven weken:
ma t/m do: 09.00 - 17.00 | ook telefonisch bereikbaar.
In het weekend werk ik niet. Berichten beantwoord ik op de eerstvolgende werkdag.
Idem voor berichten via Whats-app. Buiten werktijden ontvang je vanzelf een automatisch bericht.
Spoed? Crash? Direct mailen! Vermeldt URGENT in het onderwerp. Mailing wordt naar urgentie behandeld.