e-mailmarketing

Onderhoud

Als je stil staat, kom je niet vooruit

Waarom onderhoud van je e-mailmarketing?

Je bedrijf gaat met de flow mee. Regelmatig pas je wat teksten aan, bijvoorbeeld na een challenge of webinar. Je aanbod veranderd, wordt aangescherpt of uitgebreid. 

Je wilt graag ook weten welke resultaten behaald worden met je mailing, hoe je dat moet analyseren en welke acties daarna volgen. 

 

Terugkerende taken

De TOP pakketten zijn op basis van abonnement. Je weet precies hoeveel je per maand kwijt bent en hoeveel uren je daarvoor terug krijgt.

Een TOPPER in je team is waardevol omdat ik jouw bedrijf helemaal leer kennen. Daardoor wordt de samenwerking ook beter, sneller en waardevoller.

Resultaten blijven boeken? Ga dan voor het maandelijks strategie advies. Ik analyseer en rapporteer maandelijks de cijfers en geef advies op de acties die je het beste kunt nemen.

i

E-mailmarketing inzetten

Welke manieren zijn er om je e-mailmarketing in te zetten. Wat past bij jouw bedrijf?

Welk systeem gebruik je

Er zijn zoveel systemen, maar welke gaan nou echt wat opleveren voor jouw bedrijf?

Systemen inrichten

De techniek is een middel om je doel te bereiken. Maar waarom doen wat je niet ligt?

TOP Abonnementen

Het onderhouden van een systeem zijn terugkerende taken. Jij wilt weten dat het gedaan wordt, zonder er steeds achteraan te zitten. Bekijk hier de TOP mogelijkheden.

Laten we beginnen

Klaar voor de KLIK met je doelgroep?

Let’s Build this Thing Together!